22 626 26 26
 
We have just changed our website and some things need to be translated properly :-)
Sorry for inconvenience.
Construction in progress!
Stay tuned.
Strona główna Poradniki
Kupuję bezpośrednio

Departament Finalizacji Transakcji jest jednostką powołaną do obsługi transakcji kupna nieruchomości. Klientami Departamentu są osoby, które samodzielnie wyszukały nieruchomość do zakupu (dom, mieszkanie lub działkę) ale nie będą ryzykować samodzielnego przeprowadzenia transakcji. Zakres usług skierowany jest do klientów poszukujących profesjonalnego doradcy, który przeprowadzi kompleksowo transakcję zakupu nieruchomości.

Zespół departamentu stanowią doświadczeni pośrednicy w obrocie nieruchomościami, prawnicy wyspecjalizowani w transakcjach na rynku nieruchomości oraz analitycy kredytowi. Korzystając z naszych usług możesz być pewny bezpieczeństwa transakcji.

Więcej informacji - napisz do nas na kupujesam@metrohouse.pl

Weryfikacja dokumentów nieruchomości

Przed podpisaniem porozumień i umów pomiędzy stronami Departament przeprowadzi weryfikację i analizę stanu prawnego nieruchomości. W zakresie podjętych działań znajdzie się m.in.

Czytaj dalej

Nadzór analityka kredytowego

Departament przydziela Klientowi osobistego analityka kredytowego Metrofinance. Będzie on zajmował się kwestią finansowania kredytem nabywanej nieruchomości.

Przygotowanie warunków transakcji

Po uzgodnieniu warunków transakcji i analizie stanu prawnego nieruchomości Departament przygotuje treść porozumienia pomiędzy stronami transakcji: „Uzgodnienie warunków transakcji”, co stanowi potwierdzenie rezultatu negocjacji.

Kompletowanie dokumentów do transakcji

Departament pomoże przy pozyskiwaniu dokumentów i zaświadczeń do przedwstępnej umowy sprzedaży i na bieżąco będzie sprawdzać ich poprawność.

Opracowanie treści umowy przedwstępnej

Departament przygotuje treść przedwstępnej umowy sprzedaży nieruchomości. W zależności od uwarunkowań transakcji umowa zostanie przygotowana w formie cywilnoprawnej, w kancelarii notarialnej w formie aktu notarialnego.

Organizację końcowej umowy

Departament zajmie się organizacją ostatecznej umowy sprzedaży, co będzie obejmować m.in. koordynację współpracy z kancelarią notarialną, uzgodnienie terminu umowy i kompletowanie dokumentów do umowy.

Protokół zdawczo-odbiorczy

Po przeprowadzonej transakcji Departament dokona inwentaryzacji pozostawionych ruchomości, sporządzi protokół zdawczo-odbiorczy nieruchomości, a jego uzupełnieniem będzie dokumentacja fotograficzna.

Usługi posprzedażowe

Departament udzieli niezbędnych wskazówek oraz na życzenie klienta pomoże w przerejestrowaniu mediów, w organizacji przeprowadzki, a także w nawiązaniu kontaktów z rekomendowanymi ekipami remontowymi.

Bezpieczeństwo transakcji

Twoja transakcja będzie objęta ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej do kwoty 3 mln zł. Po każdej zrealizowanej transakcji Metrohouse wystawia Klientowi Świadectwo Dokonania Transakcji, które potwierdza udział Metrohouse w obsłudze transakcji zakupu nieruchomości.

 
Czas wygenerowania strony:  0.046 sek.