2014-10-23

Kawalerka czy dwa pokoje

Kawalerka. Szczyt marzeń w latach 70-tych. Z ciemną kuchnią, PCV na podłodze, z balkonem typu ambona (1x1 m) lub bez i łazienką wielkości schowka na szczotki. Mieszkanie ciasne, ale własne. Mało funkcjonalne, ale wytęsknione. Czy dziś też jest obiektem westchnień młodych Polaków? Zapewne jest wiele osób, które wiele by dało, by zdolność kredytowa pozwalała na zakup nawet małego mieszkania, ale mieszkańcy dużych miast dokonujący zakupów coraz częściej zadają sobie pytanie: Kawalerka czy dwa pokoje i zamiast kawalerek wybierają większe mieszkania.




W Metrohouse sprawdziliśmy jak to wygląda w statystykach. Okazało się, że największymi fanami kawalerek są mieszkańcy Łodzi. Aby dowiedzieć się, dlaczego akurat Łodzi rzuciliśmy okiem w tabele transakcyjne z tego roku. Po czym utwierdziliśmy nasze przypuszczenia u dyrektora regionalnego. Otóż, proszę Państwa, w tym mieście w tym roku ceny sprzedawanych przez nas kawalerek zaczynały się już od 50 000 zł. Oczywiście w tej cenie nie ma co szukać luksusów, no ale mieszkanie w cenie używanego samochodu? Przyznacie, że robi wrażenie. Tym bardziej, że w Warszawie czasem niewiele mniej się płaci za samo miejsce postojowe w garażu podziemnym. Nie ma co jednak narzekać. Po prostu po tanie kawalerki zapraszamy do Łodzi. z

 

Dwukrotnie słabiej kawalerki sprzedają się we Wrocławiu i Poznaniu. W tych miastach klienci znacznie częściej decydują się na mieszkania dwupokojowe. Jak wyglądają statystyki sprzedaży kawalerek i mieszkań dwupokojowych – zapraszamy na naszą stronę.

foto: urzadzamypodklucz.pl


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Pragnę podkreślić wysoką jakość usługi z jaką się spotkałam. Na szczególne wyróżnienie zasługuje oferta, jaką przygotował dla mnie Pan Jarosław Machoń. Pracownik nie ograniczył się tylko do zaprezentowania ofert sprzedaży mieszkań, ale przedstawił również opis linii komunikacyjnych z poszczególnych miejsc, czas przejazdu i czas dojścia pieszo do przystanku."

— Marzanna P., Gdańsk