Raporty Metrohouse

Aby dobrze poruszać się po rynku nieruchomości należy stale aktualizować wiedzę na temat trendów rynkowych, cen oraz okoliczności gospodarczych, które mają znaczący wpływ na kształtowanie się rynku mieszkaniowego.

 

Od ponad 6 lat Metrohouse jest współautorem raportu Polski Rynek Nieruchomości, który w każdego miesiąca dostarcza szereg  informacji na temat trendów na rynku mieszkaniowym oraz sytuacji na rynku kredytów hipotecznych. Korzystają z niego zarówno inwestorzy, jak i osoby przygotowujące się do zakupu nieruchomości na własne potrzeby. Wyniki analiz są także chętnie publikowane przez media.

 

Co można znaleźć w raporcie:

  • Pierwsza część, przygotowywana przez ekspertów firmy Expander, dotyczy sytuacji na rynku kredytów hipotecznych. Analizujemy odstępność kredytów na rynku, śledzimy najlepsze oferty banków, sprawdzamy na jaki kredyt może sobie pozwolić rodzina.
  • Druga część dotyczy analizy cen mieszkań na rynku wtórnym w największych polskich miastach. Podkreślamy, że są to ceny transakcyjne, czyli rzeczywiste ceny, po jakich nabywane są mieszkania. Nie analizujemy cen ofertowych, które są znacznie oderwane od rzeczywistości.
  • Trzecia część raportu przygotowywana jest raz na kwartał przez specjalistów serwisu RynekPierwotny.pl. Są to analizy cen na rynku pierwotnym wraz bieżącym komentarzem na temat sytuacji na rynkach deweloperskich.

Z kolejnymi edycjami raportów można bezpłatnie zapoznać się w serwisie Slideshare.

 

Zachęcamy także do śledzenia materiałów w biurze prasowym Metrohouse, gdzie czeka na Was szereg ciekawych materiałów dotyczących rynku nieruchomości.

 

 

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Gratuluję tak wspaniałego, energicznego i zaangażowanego pracownika jak Pani Anna Chmielecka. Kupowałam zwykłą kawalerkę, a byłam obsłużona jakbym kupowała apartament za milion dolarów. To miłe, że są jeszcze firmy i ludzie, w których wyznacznikiem standardów świadczenia usług nie jest tylko zasobność portfela klienta, ale po prostu chęć pomocy i profesjonalne, indywidualne podejście."

— Aneta K., Legionowo