Managerowie o pracy w Metrohouse


Kamil Waślicki, manager oddziału, Warszawa

"Interesowałem się rynkiem nieruchomości i w 2012 r. trafiłem do Metrohouse. Wybrałem Metrohouse, ponieważ chciałem współtworzyć najlepszą markę nieruchomości.

 

Kluczem mojego wyboru były możliwość pracy z klientem, niezależność oraz nieregulowany czas pracy dlatego zacząłem od stanowiska doradcy ds. nieruchomości. To pośrednik sam decyduje i planuje co robi danego dnia i opracowuje indywidualną strategię obsługi klienta, czy też zlecenia sprzedaży. Najbardziej cenię pracę z klientami, poszukującymi nieruchomości do zakupu. Cieszę się, gdy mogę im pomóc w spełnianiu marzeń o własnym "M" i cieszę się gdy dostaję od nich polecenia.

 

Nabierając doświadczenia oraz praktyki w zawodzie osiągałem coraz lepsze rezultaty sprzedażowe, poznałem też dokładnie specyfikę działania firmy. Dotychczasowa praca w Metrohouse dała mi duże możliwości rozwoju zawodowego, na czym mi szczególnie zależało rozpoczynając karierę w tej branży. Szczególnie cieszę się, że miałem możliwość rozwinięcia cech takich jak asertywność i kreatywność.

 

Efekty mojej pracy docenił Zarząd. Teraz jako kierownik oddziału kieruję zespołem brokerów i doradców rekrutując jednocześnie kolejnych członków swojego teamu. Moja praca daje mi ogromną satysfakcję, szczególnie, kiedy widzę jakie efekty osiągają członkowie mojego zespołu oraz gdy razem uczestniczymy w rozwoju Metrohouse.

 

Chcesz pracować w moim zespole? Napisz do mnie: kwaslicki@metrohouse.pl"

Ewa Mielczarczyk, dyrektor regionalna, manager ds. szkoleń

"Z wykształcenia jestem dziennikarzem. W czasie studiów moje doświadczenie zawodowe związane było z dziennikarstwem. Pracowałam w Polskiej Agencji Prasowej i w redakcji „Dziennika”. Po studiach podjęłam decyzję, że będę zarabiać pieniądze, dlatego zaczęłam szukać pracy w biznesie. Szukałam branży, w której nie ma ograniczeń zarobkowych - gdzie zarobki są proporcjonalne do umiejętności i zaangażowania. Z domu wyniosłam też przekonanie, że nieruchomości to stabilna branża, w którą warto inwestować czas i pieniądze.

Metrohouse wybrałam spośród innych pośredników z dwóch powodów: firma z całą pewnością należała do liderów rynku oraz rozwijała się intensywnie, co uznałam za doskonały sygnał, że będę mogła iść naprzód wraz z nią.

W pośrednictwie uwielbiam trzy momenty. Kiedy poznaję nowego klienta. Każdy klient na początku współpracy to dla mnie wyzwanie – poznać go, zbudować relację, zyskać zaufanie, uzgodnić warunki współpracy. Drugi moment to oczywiście finalizacja transakcji – gdy widzę zadowolenie, satysfakcję lub ulgę w oczach moich klientów. Trzeci to otrzymanie polecenia. Dla mnie jest to potwierdzenie jakości mojej pracy.

Obecnie głównym moim zajęciem jest praca trenerska. W Metrohouse odkryłam mój talent do przekazywania wiedzy i umiejętności innym. Dyrektor Sprzedaży zainspirował mnie do ukończenia renomowanej szkoły trenerskiej. Po kilku latach pracy jako dyrektor oddziału zostałam trenerem wewnętrznym. Współtworzę standardy obsługi klienta w Metrohouse oraz mam swój własny zespół trenerów. Na sali szkoleniowej pokazuję ludziom, że praca zorientowana na klienta może przynieść dużo satysfakcji i wysokie dochody.

Pracuję w Metrohouse od 6-ciu lat. Daje mi to stabilne zatrudnienie i wysokie dochody. Dzięki temu czuję się bezpieczna i żyję w takim standardzie, w jakim chcę. Praca w tej firmie dała mi też awans na stanowisko Dyrektora oddziału, a potem pomogła odkryć talent trenerski i realizować swoją nową pasję na sali szkoleniowej. Cały czas mam też możliwość pracy z klientami, co jest dla mnie źródłem satysfakcji i dodatkowym źródłem dochodu. Metrohouse to dla mnie inspiracja – nowej drogi zawodowej, moich szefów – świetnych Managerów, od których warto się uczyć. Praca w Metrohouse dała mi też przyjaciół, na których mogę liczyć w pracy i po za nią.

Uwielbiam się uśmiechać. To pomaga nawiązać kontakt z nowymi klientami czy grupą na szkoleniu i przełamać pierwsze lody. Za cel pracy pośrednika stawiam sobie zawsze stworzyć klientowi warunki do zrealizowania jego celów, za środek do tego celu obsługiwać klientów tak jak sama chciałabym być obsługiwana."

Silwana Piotrowicz, manager oddziału, Warszawa-Bielany

"Jestem pośrednikiem w obrocie nieruchomościami (licencja zawodowa 8533). Ukończyłam Wyższą Szkołę Gospodarowania Nieruchomościami, Wydział Ekonomiczno-Prawny, specjalizacja Obrót Nieruchomościami. Od 1990r prowadzę własną działalność gospodarczą, a od 1999 r. jest to pośrednictwo w obrocie nieruchomościami. W czasie swojej 17 letniej praktyki zawodowej pracowałam z sukcesami jako pośrednik, a także pełniłam funkcję dyrektora w innych dużych biurach nieruchomości. Do Metrohouse trafiłam ze świadomego wyboru, po analizie rynku nieruchomości. Dobrze wiedziałam, jakiej firmy szukam, czego oczekuję i co mam otrzymać. W zasadzie lider był tylko jeden i tu skierowałam swoje kroki. Z Metrohouse współpracuję od marca 2009 r.

W pracy pośrednika najbardziej cenię niezależność. To, że to ja decyduję, co robię danego dnia, że sama planuję i opracowuję strategię obsługi klienta, czy też zlecenia sprzedaży. A pracuję w większości na umowach z klauzulą wyłączności, więc mam pewność, że będą z tego profity i to niemałe. Cieszę się również, że każdego dnia przyczyniam się do spełnienia marzeń swoich klientów.

Efekty mojej pracy docenił Zarząd. Teraz jako dyrektor oddziału Galeria Mokotów kieruję zespołem brokerów i doradców rekrutując jednocześnie kolejnych członków swojego zespołu. Moja praca daje mi ogromną satysfakcję, szczególnie kiedy widzę jak rozwijam się dalej razem z Metrohouse.

Chcesz pracować w moim zespole? Napisz do mnie: spiotrowicz@metrohouse.pl

Natalia Słonka, manager oddziału, Warszawa

"Z wykształcenia jestem psychologiem,  moja specjalizacja to psychologia przedsiębiorczości i zarządzania. Na drogę kariery zawodowej wkroczyłam dosyć wcześnie, pierwszą pracę zaczęłam tuż po ukończeniu  szkoły średniej, w tym czasie podjęłam również swoje pierwsze studia na kierunku organizacja ruchu turystycznego. Pracowałam od zawsze, z sukcesami udawało mi się łączyć pracę na pełen etat ze studiami dziennymi.

Od czego zaczynałam? Od tego co każdy czyli od pracy w call center w jednej z globalnych korporacji ubezpieczeniowych. Sprzedaż, sprzedaż i jeszcze raz sprzedaż – niekończące się rozmowy telefoniczne, aktywne pozyskiwanie Klientów, praca w BOK, dział szkoleń wewnętrznych. Tym sposobem przez 8 lat przeszłam całą strukturę pracy w CC od doradcy poprzez managera zespołu sprzedażowego, do Trenera sprzedaży i szkoleniowca. 

A nieruchomości? Jak trafiłam do Metrohouse? Zupełnie przez przypadek. W 2014 roku powstał w Warszawie nowy oddział na ul. Biały Kamień 3, na rozmowę zostałam zaproszona z polecenia. I wszystko zaczęło się od  nowa, ponieważ w nieruchomościach nie miałam żadnego doświadczenia, na początku zaczęłam od umawiania spotkań dla Doradców i prowadzenia biura od strony organizacyjnej, ale co może zrobić osoba, która całe życie pracuje w sprzedaży? W końcu wilka zawsze ciągnie do lasu, po 6 miesiącach zostałam wrzucona na głęboką wodę i pasowana na Doradcę ds. nieruchomości. Od tej chwili całe moje życie się zmieniło a oddział Metrohouse Biały Kamień VIP stał się moim pierwszym domem. Praca pochłonęła mnie w 200%. Było ciężko:  stres, nieprzespane noce, terminy, target, spotkania z Klientami bladym świtem albo późnym wieczorem. Opłacało się! Rok 2015 zakończyłam jako Doradca Roku! Ale na tym nie koniec… Na początku 2016 roku, dostałam propozycje objęcia stanowiska  Dyrektora nowego oddziału Metrohouse i zbudowania zespołu sprzedażowego – ofertę oczywiście przyjęłam.

 

Teraz zmagam się z nowymi wyzwaniami, tworzę zespół, wdrażam nowych Doradców i oczywiście sprzedaje, ponieważ w tej branży sprzedawać trzeba zawsze i nie ma znaczenia na jakim stanowisku się aktualnie znajdujesz.

Moja historia pokazuje, że do pracy w nieruchomościach nie trzeba mieć doświadczenia w branży wystarczą determinacja i nastawienie na osiągnięcie celu. Dziś nie wyobrażam sobie innego zajęcia a z nieruchomościami wiążę wszystkie swoje plany na przyszłość,  bo tylko tu można realizować swoje ambicje zawodowe łącząc to z przyjemnością i dużymi pieniędzmi.


Jeśli podoba ci się moja historia i szukasz swojej nowej drogi w biznesie to wyślij CV na nslonka@metrohouse.pl"

Marta Śliwińska, dyrektor oddziału, Iława

"Od momentu gdy Metrohouse pojawiło się w naszym mieście wiedziałam że chcę i będę tam pracować. Założyłam to jako mój cel na najbliższy czas. Kończyłam wtedy studia na kierunku Gospodarka Przestrzenna ze specjalizacją pośrednictwo w obrocie nieruchomościami. Aby zdobyć licencję pośrednika ukończyłam także studia podyplomowe oraz półroczną praktykę zawodową na Uniwersytecie Warmińsko - Mazurskim. Otrzymałam licencję pośrednika z numerem 16251.


Od razu otrzymałam propozycję pracy na stanowisku kierowniczym i tak od 9 listopada 2010 roku jestem w Metrohouse.


Od samego początku czułam ze to jest to. Firma dała mi ogromne możliwości rozwoju. Zbudowałam super zespół który wyróżnia się wśród innych franczyz.  Wspólnie osiągamy bardzo dobre wyniki."


To praca w której każdy dzień jest inny, pozwala mi pozostać aktywną i kreatywną osobą. Codzienny kontakt z klientem  sprawia mi ogromną satysfakcję, a sukcesy zespołu napawają dumą.

 

.

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Pan Maciej Kończak stanął na wysokości zadania wykazując się najwyższą kulturą w podejściu do klienta, ogromnym doświadczeniem i dużą wiedzą merytoryczną. Pan Maciej jest osobą bardzo cierpliwą i sumienną, która wnikliwie wsłuchuje się w potrzeby i oczekiwania klienta. Jednocześnie bardzo twórczo podchodzi do tematu, dzięki czemu w krótkim czasie pomógł nam znaleźć idealne mieszkanie."

— Michał C., Warszawa