2021-11-22
Co powinien wiedzieć każdy Agent Nieruchomości? Oto 10 najlepszych cytatów motywujących
Dostęp do pracy w branży nieruchomości praktycznie każdy. Zarówno ten, kto uwierzył, że mógłby się sprawdzić, jak i ktoś, kto nie ma lepszego pomysłu na życie. Rynek bardzo szybko weryfikuje predyspozycje i umiejętności Agentów, ale wciąż udaje się zrazić część Klientów. Profesjonalnych Pośredników na szczęście nie brakuje, ale i oni miewają trudne dni. Jeśli to właśnie Ty, mam dla Ciebie coś cudownego!
Co powinien wiedzieć każdy Agent Nieruchomości? Oto 10 najlepszych cytatów motywujących - cz.I

Zawsze, kiedy czytam książkę, zapisuję zdania, które w tamtej chwili coś we mnie zmieniły. W konsekwencji mam w domu pełno kolorowych karteczek, w miejscach, których nie da się pominąć. Są ze mną i mam nadzieję, że będą inspirujące również dla Ciebie, ale za chwilę ocenisz to sam.
„My nie robimy filmów, by zarabiać pieniądze. My zarabiamy pieniądze by móc robić więcej filmów.” Walt Disney
„Aby zapalać innych samemu trzeba płonąć.” Jacek Walkiewicz
Jest rzeczą oczywistą, że każdy z nas pracuje po to, by zarabiać. Jeśli jednak robi się to, co się kocha, praca ustępuje realizacji własnej pasji. To ona prowadzi najlepszych graczy na ścieżce zawodowej. Będzie Ci trudno osiągnąć sukces, wykonując zawód, który dla Ciebie samego nie wydaje się choć trochę fascynujący. Znam jeden sposób, by robić to, co się lubi. Zdradzę Ci ten sekret: trzeba zacząć lubić to, co się robi!
Jeśli jeszcze nie znalazłeś powodu, dla którego warto pozostać w zawodzie Agenta Nieruchomości lub straciłeś „powołanie”, zrób coś! Cokolwiek, co pobudzi Cię do zmian! Możesz zacząć od obejrzenia serialu dokumentalnego, czegoś w rodzaju „Pokochaj lub sprzedaj”! W każdym odcinku znajdziesz inspiracje w postaci praktyk Agentów podczas prezentacji domu, w negocjacjach, fotografii wnętrz lub ich aranżacji! Może okaże się, że spełnisz się w Home Stagingu, lub fotografii? Rozpal w sobie ogień!
Co jeszcze powinien wiedzieć każdy Agent Nieruchomości? Najlepsze cytaty motywujące - cz.II

„Umiejętność nawiązywania kontaktów z ludźmi jest takim samym towarem jak kawa czy cukier. I za tę umiejętność zapłacę więcej niż za każdą inną pod słońcem.” John D. Rockefeller
Sztuka zjednywania sobie ludzi jest chyba jedną z najtrudniejszych i najbardziej pożądanych. Szczególnie w takich zawodach jak pośrednika nieruchomości. Wg badań przeprowadzonych w Carnegie Institute od Technology nawet w tak specjalistycznej branży jak inżynieria, sukces finansowy zależy w aż 85% od „inżynierii dusz”, a tylko w 15% od kwalifikacji. Jeśli sukces w znacznej mierze zależy od sympatii w grupie zawodowej, w której kontakty z drugim człowiekiem są znacznie rzadsze, co można powiedzieć o zawodzie agenta nieruchomości ? Dlatego jeśli zależy Ci by być polecanym, zachęcam Cię do rozwijania umiejętności komunikacji, wzbudzania entuzjazmu i sympatii. To od niej zależy Twój sukces!
„Bóg dał Ci dwoje oczu, dwoje uszu i jedne usta. Używaj ich proporcjonalnie.” Przysłowie Hebrajskie
„Prawdziwą wiedzą jest znajomość przyczyn.” Francis Bacon
„Jeśli w ogóle jest jakiś sekret sukcesu, leży on w umiejętności przyjęcia punktu widzenia innych i patrzenia na rzeczy zarówno z pozycji rozmówcy, jak i własnej.” Henry Ford
Niezadowoleni Klienci nie kupują, nie wracają i nie polecają. Inwestując swój czas w spotkania nierozsądnym byłoby nie słuchać. Większość ludzi słucha, ale tylko część słyszy. Zrób wszystko, by znaleźć się wśród tych drugich!
„Prowadzenie działalności bez reklam jest jak mrugnięcie okiem do dziewczyny w ciemności. Wiesz, co robisz – ale nikt inny nie wie.” Stuart Henderson
Niekiedy zdarza się usłyszeć od Klientów, że współpracowali już z agencjami, ale ich praca ograniczyła się do opublikowania ogłoszenia o mieszkaniu na sprzedaż. Czy w rzeczywistości tak to wyglądało? Może tak, może nie. Ty każdego dnia masz szansę udowodnić, jak działa profesjonalista! Zaangażuj się! Najkorzystniej sprzedane nieruchomości to te, w których promocję zainwestowano konkretne działania i budżet. Powiedz swojemu Klientowi o działaniach marketingowych, jakie w jego imieniu podejmujesz. Informuj Go o wynikach i spraw, by wiedział, że jest dla Ciebie ważny. Jeśli to zrobisz, nawet jeśli transakcji nie będzie na horyzoncie, Klient nie zarzuci Ci pasywności i zaniedbania.
„Nie martwi mnie ktoś, kto oferuje ceny o 5% niższe. Niepokoi mnie ktoś, kto może zaoferować lepsze doznania dla Klienta.” Jeff Bezos
Zmora wszystkich Pośredników: jak powiedzieć o wysokości prowizji. A jednak są tacy, którzy nie mają tego problemu. Czy wiesz już dlaczego? Wzbudzają sympatię i wychodzą poza to, co konieczne. Ich pasja i zaangażowanie wykracza poza otwarcie drzwi podczas prezentację nieruchomości. I dla tych właśnie wynegocjowanie prowizji nie stanowi problemu. Wiedzą, że ich propozycja jest uczciwa. Większość ludzi przy wyborze Agenta nie postawi na tego z najniższą prowizją, lecz na osobę, którą da się lubić i sprawia wrażenie kogoś, kto swoją pracę wykonuje najlepiej jak może.

Co powinien wiedzieć każdy Agent Nieruchomości? Najlepsze cytaty motywujące - cz.III
”Ekspert to taki człowiek, który popełnił wszystkie możliwe błędy w bardzo wąskiej dziedzinie” Niels Bohr
„Kto nie chce, znajdzie powód. Kto chce, znajdzie sposób.” Autor Nieznany
Kiedy popełniasz błąd, nie poddawaj się. Nie popełniają błędów tylko Ci, którzy nic nie robią. To, co najważniejsze – by ich nie lekceważyć. Jeżeli nie przyjmiesz przegranej, błąd będzie tylko przystankiem w drodze do sukcesu. Informacją, czemu należy się dokładniej przyjrzeć i który element zmienić.
Pamiętaj, że nie stać Cię na półśrodki. Jeden z moich profesorów gdy traciłam zapał i przestawałam dbać o jakość tego, co wypuszczałam z rąk, mówił, że nie można być trochę w ciąży! Ocknij się z letargu i stań się liderem samego siebie. Twój sukces to Twoja osobista odpowiedzialność!
Trzymam za Ciebie kciuki!
Autor: Karolina Wasilewska-Buraczyk
Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.
+48 22 626 pokaż!
Wypełnij poniższy formularz:
Grupa Metrohouse dba, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane w sposób zgodny z przepisami prawa, a ich przetwarzanie nie naruszało Twoich praw i wolności.
Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną.
W przypadku chęci uzyskania dodatkowych informacji dotyczących sposobu przetwarzania Twoich danych osobowych, możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@metrohouse.pl
Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”) informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Metrohouse Franchise S.A. z siedzibą: ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa (dalej: „ADO”). ADO umożliwia kontakt przy wykorzystaniu numeru telefonu: (+48) 22 112 19 29 lub drogą listownie na adres siedziby ADO. Współadministratorami danych osobowych (jedynie w zakresie: imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail) są spółki: Credipass Polska S.A. oraz Primse.com sp. z o. o. obie z siedzibą w Warszawie przy ul. Wołoskiej 22, 02-675 Warszawa (dalej zwane łącznie „Współadministratorami”). Dane kontaktowe inspektora ochrony danych powołanego przez ADO i Współadministratorów: tel.: +48 (22) 626 26 26, e-mail: iod@metrohouse.pl, adres do korespondencji: ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe na potrzeby przygotowania oferty i świadczenia przez ADO usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO zgodnie z zasadą, że przetwarzanie danych jest zgodne z prawem jeżeli jest niezbędne w celu realizacji umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem na żądanie osoby. Współadministratorzy przetwarzać będą Pani/Pana dane osobowe w celu złożenia ofert usług własnych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez ADO przez okres 3 (trzech) lat od końca roku kalendarzowego, w którym złożono ofertę finansowania, ubezpieczenia lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, a jeżeli usługa pośrednictwa finansowego i/lub ubezpieczeniowego i/lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zostanie wykonana przez okres przechowywania dokumentacji związanej z wykonaniem tych usług zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Współadministratorzy – w zakresie celu przetwarzania jakim jest oferowanie usług własnych przetwarzać będą dane osobowe do czasu zgłoszenia sprzeciwu na przetwarzanie, a jeżeli została wykonana usługa przez okres przechowywania dokumentacji związanej z wykonaniem usługi wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Jeżeli nie złożono oferty usług dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty wypełnienia formularza. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein). Udostępnione dane nie będą przetwarzane w sposób automatyczny (profilowanie). Odbiorcami danych osobowych, z zachowaniem wszelkich gwarancji zapewniających bezpieczeństwo przekazywanych danych, mogą być: a. podmioty, którym ADO lub Współadministrator powierzył przetwarzanie danych osobowych, w tym dostawcom usług umożliwiających świadczenie usług pośrednictwa finansowego i/lub ubezpieczeniowego i/lub usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami; b. dostawcy usług prawniczych, usług doradczych i windykacyjnych w przypadku dochodzenia przez ADO roszczeń związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą; c. podmioty, z którymi ADO zawarł umowę agencyjną, umowę o współpracy, umowę pośrednictwa finansowego, pośrednictwa ubezpieczeniowego lub w pośrednictwa obrocie nieruchomościami (ich pełna lista dostępna jest pod adresami: www.credipass.pl/partnerzy oraz www.metrohouse.pl/partnerzy). Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo ich sprostowania, gdy są one nieprawidłowe. W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo do żądania usunięcia danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy przy przetwarzaniu Pani/Pana danych ADO narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Podanie przez Panią /Pana danych osobowych jest dobrowolne (konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości podjęcia działań związanych przygotowaniem oferty finansowania lub ubezpieczenia oraz udzielenia informacji w tym zakresie).