2014-11-07
Umów się z agentem w biurze
Jeśli choć raz zdarzyło Ci się podpisywać umowę pośrednictwa na kolanie, chwilę przed wejściem do oglądanego mieszkania, bez możliwości głębszego przeanalizowania jej treści, to ten wpis jest dla Ciebie.
Żyjemy w pośpiechu. Zwłaszcza w dużych miastach czas biegnie w takim tempie, że niektórzy zwykli mówić, że „nie ma kiedy załadować taczki”. Tak samo w pośpiechu przystępujemy do kupna mieszkania. Brakuje nam czasu na spotkanie z pośrednikiem, ciężko znaleźć czas na dokładne obejrzenie ofert, na ich wyselekcjonowanie. Nawet tak ważna decyzja, jaką jest zakup mieszkania podejmowana jest… w biegu. Często obserwujemy, że klienci, którzy narzucili sobie szybkie tempo życia nie zwalniają nawet w sytuacjach, kiedy podejmują jedną z najważniejszych decyzji w swoim życiu. Decyzję o zakupie mieszkania.
Umów się z agentem w biurze
Niejednokrotnie zdarzyło nam się, że zapraszany na spotkanie do biura klient wymigiwał się brakiem czasu proponując, aby umówić się dopiero przed samą prezentacją. No dobrze, są sytuacje, kiedy rzeczywiście nie ma innego wyjścia, ale w większości przypadków dążymy (i będziemy dążyć) do organizacji spotkań z klientem w naszym biurze. Dlaczego?
Upewnisz się w przekonaniu, że trafiłeś do agencji nieruchomości, a nie firmy-krzak
Może to banał, ale przekraczając progi agencji nieruchomości z prawdziwego zdarzenia od razu zorientujesz się, że masz do czynienia z profesjonalną firmą a nie cwaniakami, którzy pod przykrywką „biura nieruchomości” naciągną Cię na kilkaset złotych za samo przekazanie adresu. Każdego roku media nagłaśniają sprawę pseudo-biur pośrednictwa, które w ten sposób oszukują kolejnych naiwnych klientów.
Lepiej poznasz firmę i swojego doradcę
Na spotkaniach nie zanudzamy naszych klientów historią firmy, ale przekazujemy szereg informacji o naszych usługach, aby dać klientowi spektrum możliwości, z których wybierze najbardziej potrzebne mu oferty. Spotkanie to także dobra okazja, aby lepiej poznać doradcę, który będzie nadzorował obsługę Twojego zlecenia.
Zapoznasz się z umową i modelami współpracy
Nie oszukujmy się. Jeśli umówisz się z agentem przed samym oglądaniem mieszkania, nie masz zbyt wiele czasu, aby przeanalizować umowę. Agent też nie ma komfortowych warunków, aby odpowiedzieć Ci na pytania związane z samą umową i warunkami współpracy. Przecież są to bardzo ważne kwestie (np. wynagrodzenie dla agencji). Chcielibyśmy Ci powiedzieć, kiedy jako kupujący zapłacisz wynagrodzenie, a kiedy jedynie opłatę administracyjną. Jak mamy to zrobić? Na klatce schodowej? Od tego są sale konferencyjne w naszych oddziałach.
Mieszkanie i kredyt w jednym
Większość osób, które decydują się na zakup nieruchomości korzysta z finansowania zakupu kredytem hipotecznym. Jesteśmy na to przygotowani. Aby zaoszczędzić czas klienta na spotkaniach uczestniczy nasz niezależny doradca kredytowy, który od razu może sprawdzić zdolność kredytową oraz przedstawić oferty ponad 20 banków. Po co poświęcać kolejne godziny na spotkania z doradcami bankowymi, jeśli można porozmawiać o finansowaniu podczas rozmów o nieruchomościach?
Dowiesz się więcej o rynku i poznasz aktualne oferty
Zapewne trafiłeś do Metrohouse w odpowiedzi na jedną z zamieszczonych przez firmę ofert. Nie ograniczaj się tylko do tej jednej. Na spotkaniu przedstawimy Ci szereg innych ofert, zgodnych z Twoimi preferencjami zakupowymi. Być może dowiesz się, że Twoje możliwości finansowe umożliwią Ci celowanie w inny segment rynku. Może to właśnie my otworzymy Ci oczy na nowe możliwości.
Poznamy lepiej Twoje preferencje zakupowe
Chcemy jeszcze lepiej poznać Twoje motywacje związane z zakupem nieruchomości. Dzięki temu nie będziemy zalewać Cię masą ofert, które zupełnie nie będą pasować do wizji przyszłego zakupu. Wybierzemy wąskie grono ofert, które najlepiej będzie pasowało do Twoich preferencji. Dzięki temu zyskasz na czasie – będziesz oglądać te oferty, które będą warte Twojego zainteresowania, a nie przedzierać się przez setki ofert promowanych na rynku.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.
+48 22 626 pokaż!
Wypełnij poniższy formularz:
Grupa Metrohouse dba, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane w sposób zgodny z przepisami prawa, a ich przetwarzanie nie naruszało Twoich praw i wolności.
Prosimy o zapoznanie się z Klauzulą Informacyjną.
W przypadku chęci uzyskania dodatkowych informacji dotyczących sposobu przetwarzania Twoich danych osobowych, możesz skontaktować się z naszym Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: iod@metrohouse.pl
Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej: „RODO”) informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Metrohouse Franchise S.A. z siedzibą: ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa (dalej: „ADO”). ADO umożliwia kontakt przy wykorzystaniu numeru telefonu: (+48) 22 112 19 29 lub drogą listownie na adres siedziby ADO. Współadministratorami danych osobowych (jedynie w zakresie: imienia, nazwiska, numeru telefonu, adresu e-mail) są spółki: Credipass Polska S.A. oraz Primse.com sp. z o. o. obie z siedzibą w Warszawie przy ul. Wołoskiej 22, 02-675 Warszawa (dalej zwane łącznie „Współadministratorami”). Dane kontaktowe inspektora ochrony danych powołanego przez ADO i Współadministratorów: tel.: +48 (22) 626 26 26, e-mail: iod@metrohouse.pl, adres do korespondencji: ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa. Pani/Pana dane osobowe na potrzeby przygotowania oferty i świadczenia przez ADO usługi pośrednictwa w obrocie nieruchomościami przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO zgodnie z zasadą, że przetwarzanie danych jest zgodne z prawem jeżeli jest niezbędne w celu realizacji umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem na żądanie osoby. Współadministratorzy przetwarzać będą Pani/Pana dane osobowe w celu złożenia ofert usług własnych na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez ADO przez okres 3 (trzech) lat od końca roku kalendarzowego, w którym złożono ofertę finansowania, ubezpieczenia lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami, a jeżeli usługa pośrednictwa finansowego i/lub ubezpieczeniowego i/lub pośrednictwa w obrocie nieruchomościami zostanie wykonana przez okres przechowywania dokumentacji związanej z wykonaniem tych usług zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Współadministratorzy – w zakresie celu przetwarzania jakim jest oferowanie usług własnych przetwarzać będą dane osobowe do czasu zgłoszenia sprzeciwu na przetwarzanie, a jeżeli została wykonana usługa przez okres przechowywania dokumentacji związanej z wykonaniem usługi wymagany przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa. Jeżeli nie złożono oferty usług dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od daty wypełnienia formularza. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein). Udostępnione dane nie będą przetwarzane w sposób automatyczny (profilowanie). Odbiorcami danych osobowych, z zachowaniem wszelkich gwarancji zapewniających bezpieczeństwo przekazywanych danych, mogą być: a. podmioty, którym ADO lub Współadministrator powierzył przetwarzanie danych osobowych, w tym dostawcom usług umożliwiających świadczenie usług pośrednictwa finansowego i/lub ubezpieczeniowego i/lub usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami; b. dostawcy usług prawniczych, usług doradczych i windykacyjnych w przypadku dochodzenia przez ADO roszczeń związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą; c. podmioty, z którymi ADO zawarł umowę agencyjną, umowę o współpracy, umowę pośrednictwa finansowego, pośrednictwa ubezpieczeniowego lub w pośrednictwa obrocie nieruchomościami (ich pełna lista dostępna jest pod adresami: www.credipass.pl/partnerzy oraz www.metrohouse.pl/partnerzy). Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych oraz prawo ich sprostowania, gdy są one nieprawidłowe. W przypadkach określonych przepisami prawa przysługuje Pani/Panu prawo do żądania usunięcia danych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku, gdy przy przetwarzaniu Pani/Pana danych ADO narusza przepisy dotyczące ochrony danych osobowych. Podanie przez Panią /Pana danych osobowych jest dobrowolne (konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości podjęcia działań związanych przygotowaniem oferty finansowania lub ubezpieczenia oraz udzielenia informacji w tym zakresie).