Nowa kampania Metrohouse i Gold Finance

Metrohouse Franchise S.A., do której należy sieć biur nieruchomości Metrohouse i eksperci finansowi Gold Finanse, rozpoczyna kampanię w telewizji i Internecie.

 

– Tym razem przygotowaliśmy kampanię, która pokazuje atuty korzystania z firmy zapewniającej zarówno obsługę transakcji na rynku nieruchomości, jak i wsparcie w zakresie znalezienia najlepszego finansowania zakupu. Hasłem kampanii jest: „Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu” – prosty przekaz, który w najlepszym stopniu odzwierciedla kompleksowość naszych usług, mówi Marcin Jańczuk, Dyrektor ds. Marketingu i PR Grupy Metrohouse.

 

Spot reklamowy jest utrzymany w konwencji komiksu i przedstawia perypetie kilku bohaterów zaangażowanych w transakcję zakupu/sprzedaży mieszkania. – Taka forma kreacji doskonale sprawdziła się w czasie poprzedniej kampanii. Dzięki jej zastosowaniu, spot wyróżnia się spośród innych reklam, a rysunkowe postacie dają szerokie możliwości opracowania wielu dodatkowych atrakcyjnych nośników towarzyszących akcji.

 

Kampania obejmuje emisję spotów reklamowych oraz bilboardów sponsorskich, które pojawią się w telewizji w okresie od 18 stycznia do 23 lutego 2020 r. W Internecie spoty kampanii będą widoczne m.in. w portalach Grupy Onet, TVN oraz w mediach społecznościowych. W wybranych miastach zaplanowano także kampanie radiowe.

 

Spot kampanii:

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Pan Łukasz Sadowski zasłużył na wiele pozytywnych komentarzy. Dziękujemy za wspaniałą obsługę, będziemy Pana polecać, ponieważ jest Pan bardzo kompetentny, profesjonalny i Firma powinna być z Pana dumna. Odezwiemy się ponownie ze zleceniem sprzedaży innej nieruchomości."

— Karolina G., Łódź