Nowe usługi Metrohouse

Startuje też pełna nowych funkcjonalności strona www.metrohouse.pl ze Strefą Klienta.

Nowe usługi
Metrohouse & Partnerzy S.A., która dotychczas kojarzona była z modelem Kupujący Nie Płaci Prowizji 11 kwietnia wprowadza kolejne usługi. Pierwsza z nich to Mieszkanie z Gwarancją. Każdy klient, który kupi za pośrednictwem Metrohouse mieszkanie lub dom i wypełni formularz na stronie agencji otrzyma 12-miesięczne ubezpieczenie assistance. Partnerem ubezpieczeniowym usługi jest TUiR WARTA S.A., która przygotowała specjalny pakiet dla klientów Metrohouse.

- Z doświadczenia wiemy, jak bardzo dotkliwe dla właścicieli mieszkania lub domu mogą być „zwykłe" awarie i inne nieprzewidziane sytuacje. Najcenniejsze jest wówczas natychmiastowe wsparcie. Dzięki nam klienci Metrohouse mogą liczyć na organizację i pokrycie kosztów pomocy w różnych okolicznościach, nawet niezwiązanych bezpośrednio z użytkowaniem mieszkania lub domu."- mówi Przemysław Makaro, Dyrektor Biura Rozwoju Produktów Majątkowych i Osobowych TUiR WARTA S.A.

Home assistance przyda się w wielu awaryjnych sytuacjach związanych z życiem codziennym. Warta zapewnia w nim dojazd fachowców i naprawę sprzętu, która obejmuje prawie wszystko, co może się w domu zepsuć - sprzęt RTV, AGD, PC, zamek w drzwiach, pęknięta rura, uszkodzony dach czy zbita szyba. Klient Metrohouse nie zapłaci ani za dojazd fachowca, ani za koszt robocizny. Jeśli dom lub mieszkanie ulegnie poważnemu uszkodzeniu, a jego naprawa uniemożliwi normalne zamieszkanie WARTA zapewni transport i zakwaterowanie w hotelu. Polisa przyda się również poza murami domu - można np. z niej skorzystać w razie nagłego zachorowania lub wypadku w dowolnym miejscu w Polsce - jeśli niezbędny będzie lekarz lub pielęgniarka, Warta zorganizuje i pokryje koszt ich dojazdu i opłaci honorarium. Jeżeli będzie potrzebny transport do placówki medycznej lub szpitala, ubezpieczyciel również go zorganizuje i pokryje jego koszt.

Druga nowa usługa, Odbiór od Dewelopera, jest dedykowana dla klientów Metrohouse którzy zdecydowali się na zakup nowego mieszkania. – Usługa obejmuje klientów, którzy za pośrednictwem Metrohouse dokonają zakupu mieszkania z rynku pierwotnego. Inspektor budowlany pomoże klientom w dokonaniu odbioru lokalu, sporządzi raport techniczny odbioru i wskaże zalecenia dotyczące poprawek budowlanych, tłumaczy Michał Kosiedowski, wiceprezes Metrohouse & Partnerzy S.A. Klient po zakończonej usłudze rejestruje ją na stronie agencji, a następnie kontaktuje się z nim inspektor budowlany, który uzgadnia szczegóły odbioru.


Metrohouse będzie kontynuować też Bezpieczny Wynajem – usługę skierowaną do właścicieli mieszkań przeznaczonych do wynajmu. Klienci wynajmujący mieszkanie mogą liczyć na weryfikację potencjalnego najemcy w bazach Krajowego Rejestru Długów, BiG oraz w systemie Dokumenty Zastrzeżone. Dodatkowo po podpisaniu umowy najmu najemca zostanie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.


Nowa odsłona www
Poza nowymi usługami Metrohouse uruchamia też nową www. – Postawiliśmy na prostotę i usunęliśmy ze strony wszelkie elementy, które mogą utrudniać przeglądanie ofert. Dodaliśmy też kilka ciekawych funkcjonalności w wyszukiwarce i opisie ofert, w tym m.in. Street View, mówi Mariusz Kania, prezes Metrohouse & Partnerzy S.A. – Tylko u nas można też szukać nieruchomości za pomocą wyznaczonego okręgu na mapie. Zupełną nowością jest Strefa Klienta. Po zalogowaniu będzie on mógł korzystać z dodatkowych funkcjonalności, m.in. porównywać oferty, weryfikować własne zlecenia sprzedaży i samodzielnie decydować o tym w jaki sposób eksponowana jest jego oferta do sprzedaży.

Zarząd Spółki zapowiada już kolejne funkcjonalności. – Jednym z ważniejszych elementów, które wdrożymy jest rozbudowa systemu wyszukiwania nieruchomości na mapie z wykorzystaniem różnego rodzaju statystyk, które mogą być bardzo pomocne dla potencjalnych nabywców. Dziś klienci poszukując mieszkania kierują się nie tylko dobrym dojazdem, bezpieczeństwem, czy prestiżem okolicy. Coraz częściej o wyborze decyduje np. bliskość szkoły, która plasuje się wysoko w rankingach. Już niedługo dostarczymy naszym klientom szereg informacji, które pozwolą im jeszcze bardziej precyzyjnie wybrać ciekawy do życia rejon miasta lub regionu, tłumaczy Mariusz Kania.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Chcielibyśmy podziękować za pośrednictwo w kupnie mieszkania. Od pierwszego kontaktu współpraca z firmą układała się bez zarzutu. Szczególnie dziękujemy niezwykle sympatycznemu Panu Marcinowi Mrozowi za jego aktywność i gotowość do współpracy, świetne rozeznanie w ofercie oraz znakomitą umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktu z klientem."

— Dorota i Andrzej K., Lublin