Rusza kampania Metrohouse i Gold Finance

Metrohouse i Gold Finance w swojej nowej kampanii reklamowej wychodzą poza schematy znamienne dla kreacji z branży finansowej. Przygotowane spoty w zaskakujący sposób pokazują współpracę klientów z agentami nieruchomości i pośrednikami kredytowymi.

 

Celem kampanii „Metrohouse i Gold Finance. Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu” jest pokazanie atutów współpracy z agentami działającymi w sieci biur nieruchomości Metrohouse i ekspertami kredytowymi spod znaku Gold Finance. Właścicielem obu tych marek jest Metrohouse Franchise S.A., a agenci i eksperci, dzięki ścisłej kooperacji, oferują klientom łączoną usługę pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz wsparcia przy wyborze finansowania zakupu. Dzięki temu wszystkie najważniejsze kwestie dotyczące transakcji i kredytu hipotecznego można zorganizować w jednym miejscu.

 

W przeciwieństwie do kampanii z ostatnich lat, tym razem postawiono na humor sytuacyjny. W kreacjach reklamowych spotykamy więc oprócz agentki i eksperta kredytowego dwóch różnych klientów – mających zupełnie inne podejście do zakupu mieszkania i mających różne priorytety. W obie postacie wcielił się Wojciech Tremiszewski, aktor, reżyser, znany szerszej publiczności z występów w kabarecie LIMO, czy serialu Spadkobiercy.

 

Przy projektowaniu kampanii byliśmy zgodni, że forma, w jakiej chcemy przekazać komplementarność usług agentów Metrohouse i ekspertów Gold Finance, powinna cechować się niebanalnością i zaskakiwać. Zależało nam, aby przyciągnąć uwagę odbiorców kreacją, która zaciekawi i wywoła uśmiech na twarzach. Kwestie związane z nabywaniem nieruchomości i finansowaniem zakupu są z reguły prezentowane w bardzo sztywnych ramach. Daliśmy  producentom reklamy dużą swobodę w wypracowaniu przekazu, który będzie miał szanse przebić się poza tradycyjne formy prezentowane w tych branżach, mówi Marcin Jańczuk, dyrektor ds. marketingu i PR-u w Metrohouse Franchise.

 

 

Za kreację i produkcję spotów odpowiadała Mova Film – kreatywna agencja wideo z Trójmiasta, a spoty reżyserował Mayo Kucharski.

Wbrew pozorom, stworzenie kampanii reklamowej opartej na humorze wcale nie jest łatwe. Przede mną i Wojtkiem Tremiszewskim, odtwórcą głównej roli a zarazem współscenarzystą, postawiono więc trudne zadanie. Musieliśmy z wyczuciem poprowadzić skecz w taki sposób, by trafił w gust szerokiego grona odbiorców, mówi Mayo Kucharski z Mova Film.

Twórcy postawili na prostą scenografię w firmowych kolorach, która miała być jedynie tłem do opowiadanej historii. Celowym zabiegiem jest zastosowanie długich ujęć przy spokojnym montażu. Cała uwaga widza ma skupić się na dialogu.

Byłem pozytywnie zaskoczony zaufaniem, jakim obdarzyli nas przedstawiciele Metrohouse i Gold Finance. Pomysłów były dziesiątki. Na razie zdecydowaliśmy się na realizację dwóch z nich. Każdy miała rozbawić odbiorcę dobrym skeczem, ale też spełniać dodatkowo nadrzędny cel. Chcieliśmy pokazać, że niezależnie od tego jak nietuzinkowe są wymagania różnego rodzaju klientów, agenci Metrohouse i Gold Finanse zawsze stają na wysokości zadania, dodaje Mayo Kucharski.

 

Pierwsza faza kampanii rozpocznie się w połowie lutego 2020 r. i potrwa 4 tygodnie. Kampania telewizyjna przewiduje emisje billboardów sponsorskich, których uzupełnieniem będą  spoty w Internecie. Za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny Grandes Ideas.

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Drogą mailową chciałabym podziękować oddziałowi Metrohouse w Gdańsku, a w szczególności Pani Beacie Filipek i Panu Rafałowi Strzyż za rzetelną pracę wykonaną przy sprzedaży mojego mieszkania. Oboje pokazali pełen profesjonalizm i dużą dozę zrozumienia dla takiego laika jak ja, wielkie dzięki, będę Państwa polecać."

— Katarzyna C., Gdańsk