Wspólne raporty z Szybko.pl i Expanderem

Raport Szybko.pl i Expandera jest cyklicznym opracowaniem dotyczącym sytuacji na rynku kredytów hipotecznych i wtórnym rynku nieruchomości. W przypadku analiz rynku kredytów podstawą do opracowywania raportu są ankiety kolportowane przez analityków firmy Expander wśród 30 banków oferujących produkty hipoteczne. Część dotycząca rynku nieruchomości jest przygotowywana przez specjalistów portalu Szybko.pl w oparciu o dane ofertowe nieruchomości zgłoszonych do portalu przez agencje i osoby prywatne.

- Firma Metrohouse & Partnerzy będzie odpowiedzialna za przygotowanie trzeciej części raportu, która będzie powstawała na podstawie danych transakcyjnych. Bazą do analiz będą transakcje dokonywane przez klientów Metrohouse & Partnerzy oraz klientów firmy Expander, mówi Marcin Jańczuk z Metrohouse & Partnerzy. Początkowo analizą objęto 7 miast. Liczba objętych monitoringiem lokalizacji będzie sukcesywnie wzrastać.

- Dane dotyczące cen transakcyjnych pozwolą na stworzenie kompletnego obrazu wtórnego rynku nieruchomości i umożliwią porównanie oferty dostępnej na rynku z potrzebami kupujących a także pozwolą na zidentyfikowanie przyczyn rozbieżności między cenami ofertowymi i transakcyjnymi - mówi Marta Kosińska, analityk Szybko.pl

- Raport Expandera i Szybko.pl jest od 2007 roku ważnym źródłem informacji o sytuacji i trendach na rynku nieruchomości. Teraz dzięki współpracy z Metrohouse i wykorzystaniu danych o transakcjach dokonywanych za pośrednictwem Expandera  chcemy wprowadzić nową jakość w raportowaniu o rynku nieruchomości w Polsce – mówi Paweł Majtkowski, główny analityk Expandera.

Pierwszy wspólny raport dotyczący sytuacji na rynku kredytów i wtórnego rynku mieszkań został opublikowany 10. lutego br.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Gratuluję tak wspaniałego, energicznego i zaangażowanego pracownika jak Pani Anna Chmielecka. Kupowałam zwykłą kawalerkę, a byłam obsłużona jakbym kupowała apartament za milion dolarów. To miłe, że są jeszcze firmy i ludzie, w których wyznacznikiem standardów świadczenia usług nie jest tylko zasobność portfela klienta, ale po prostu chęć pomocy i profesjonalne, indywidualne podejście."

— Aneta K., Legionowo