Bogate plany franczyzowe

Jak wyglądają plany rozwojowe Metrohouse & Partnerzy S.A. na 2011r.? Czy planowane jest otwarcie kolejnych oddziałów spółki w ramach systemu franczyzowego?

Plany rozwoju sieci naszej sieci franczyzowej na ten rok są bardzo ambitne. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy tego roku podpisaliśmy trzy nowe umowy franczyzowe i niebawem nasze jednostki zaczną funkcjonować w Pile, Elblągu i Otwocku. Jednocześnie prowadzone są intensywne rozmowy z nowymi potencjalnymi franczyzobiorcami.
Zeszły rok upłynął pod znakiem fuzji, w obecnym stawiamy na intensywny rozwój sieci franczyzowej. Do końca roku planujemy podpisać minimum 30 nowych umów. Od marca rozbudowujemy również nasz Dział Franczyzy. Dołączy do nas dwóch nowych Managerów ds. Rozwoju Sieci, co dodatkowo zintensyfikuje działania w terenie.


Jakie są Pani prognozy odnośnie sytuacji na rynku nieruchomości w 2011 r?

Rok 2011 będzie przedstawiać się bardzo interesująco. Z jednej strony mamy do czynienia z istotnymi modyfikacjami programu Rodzina na swoim, który w ostatnim czasie był silną siłą napędową dla rynku, z drugiej strony – duża podaż mieszkań zarówno nowych, jak i z rynku wtórnego będzie stanowić silną konkurencję dla rynku deweloperskiego. Przede wszystkim nie znamy jeszcze odpowiedzi na pytanie, czy deweloperzy będą w stanie wystawiać na rynek produkty zgodne z nowymi limitami dla RnS. Wydaje się to mało prawdopodobne, dlatego ten rok może oznaczać powrót do zakupów na rynku wtórnym, który także oferuje wiele produktów wybudowanych w ostatnich latach – z tą różnicą, że są to mieszkania nie wymagające nakładów remontowych, gotowe do zamieszkania. W naszych prognozach nadal stawiamy na utrzymanie dużej intensywności sprzedaży mieszkań z segmentu popularnego w cenie do 350-400 tys. zł. Dla pośredników na pewno nie zabraknie pracy.

Jak przedstawia się sprawa na aktualnym rynku pierwotnym? Czy buduje się dużo nowych mieszkań?

Analizy pokazują, że w największych polskich miastach w sprzedaży na rynku pierwotnym znajduje się 40 tys. mieszkań. W samej Warszawie wśród mieszkań wystawionych do sprzedaży przez deweloperów ponad 4 tysiące stanowią lokale w już wybudowanych budynkach. Widoczny jest jednak wzrost optymizmu wśród deweloperów, którzy uruchomiają kolejne inwestycje (w Warszawie w tym roku będzie ukończonych ponad 60 inwestycji).

Co wyróżnia Metrohouse & Partnerzy w konfrontacji z innymi sieciowymi biurami nieruchomości?

Z całą pewnością jednym z ważniejszych wyróżników jest fakt, że oferujemy potencjalnym franczyzobiorcom model działania, który został sprawdzony przez nasze biura macierzyste i biura istniejących franczyzobiorców. Nasze wyniki sprzedażowe są najlepszą rekomendacją – w 2010 roku sprzedaliśmy ponad 2000 nieruchomości. Silna, ogólnopolska marka, 49 zespołów sprzedażowych i 500 agentów w całym kraju - wszystko to powoduje, że nie narzekamy na brak zainteresowania ze strony potencjalnych franczyzobiorców. Nie bez znaczenia jest także zaawansowany system CRM i dostęp do bazy 25 000 ofert nieruchomości w całym kraju, nowoczesny marketing i wsparcie w postaci najlepszych specjalistów. Co najbardziej cieszy – wiele kontaktów od osób zainteresowanych franczyzą jest inicjowanych przez nich samych. Są to osoby, które obserwują nasz rozwój i chcą działać według naszych standardów wspólnie z nami pokazując nowe oblicze pośrednictwa.

wywiad opublikowany w portalu  e-franchising.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Pan Łukasz Sadowski zasłużył na wiele pozytywnych komentarzy. Dziękujemy za wspaniałą obsługę, będziemy Pana polecać, ponieważ jest Pan bardzo kompetentny, profesjonalny i Firma powinna być z Pana dumna. Odezwiemy się ponownie ze zleceniem sprzedaży innej nieruchomości."

— Karolina G., Łódź