Podziękowania i reklamacje

 

Podziękowania

Zawsze z przyjemnością przyjmujemy od Klientów podziękowania za obsługę transakcji. Jeżeli chcesz w szczególny sposób podziękować Doradcy Metrohouse lub Analitykowi Kredytowemu Metrofinance, napisz do nas. Z pewnością będzie to miła niespodzianka dla Doradcy, a dla nas dowód, że pracują z nami naprawdę doskonali specjaliści. Podziękowania i rekomendacje można przesyłać na adres: dziekujemy@metrohouse.pl

 

Skargi i reklamacje

Jeżeli masz zastrzeżenia do pracy Doradców Metrohouse lub Analityków Kredytowych Metrofinance, czekamy na Twoje uwagi i sugestie dotyczące obsługi. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni. Maile z reklamacjami należy przesyłać na reklamacje@metrohouse.pl

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Chciałabym podziękować Panu Marcinowi Grodzkiemu, najlepszemu agentowi, z jakim miałam kontakt - za poświęcony czas oraz fachową i rzetelną pomoc przy negocjacjach oraz przy sprawdzeniu nieruchomości. Dzięki panu Marcinowi kupiłam wymarzone mieszkanie."

— Anna M., Kielce