Podziękowania i reklamacje

 

Podziękowania

Zawsze z przyjemnością przyjmujemy od Klientów podziękowania za obsługę transakcji. Jeżeli chcesz w szczególny sposób podziękować Doradcy Metrohouse lub Analitykowi Kredytowemu Gold Finance napisz do nas. Z pewnością będzie to miła niespodzianka dla Doradcy, a dla nas dowód, że pracują z nami naprawdę doskonali specjaliści. Podziękowania i rekomendacje można przesyłać na adres: dziekujemy@metrohouse.pl

 

Skargi i reklamacje

Jeżeli masz zastrzeżenia do pracy Doradców Metrohouse lub Analityków Kredytowych Gold Finance, czekamy na Twoje uwagi i sugestie dotyczące obsługi. Maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni. Maile z reklamacjami należy przesyłać na reklamacje@metrohouse.pl

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

,,Pragnę ze swojej strony podziękować za znalezienie klienta na wynajem mojego mieszkania. Pan Mirosław Koński będzie przeze mnie szczególnie dobrze zapamiętany, bo rzadko spotyka się w dzisiejszych czasach osobę, która nie dość, że zawsze jest dobrze do swojej roli przygotowana, to cechuje się wysoką kulturą osobistą, rzetelnością i dbałością o interesy swojego klienta."

— Sandra S., Marki