2017-08-31

Jak powstaje ocena Agenta?


Przy każdym z Agentów widnieje ocena, która została przedstawiona w graficznej formie pięciu gwiazdek. Aktywne (podświetlone) gwiazdki wskazują na końcową ocenę całkowitą danego Agenta. 1 gwiazdka oznacza najniższą możliwą ocenę Agenta, 5 gwiazdek – najwyższą.


Ocena agenta wynika ze średniej arytmetycznej  wartości dwóch parametrów:

 

  • wyników pracy Agenta w sieci Metrohouse, czyli pozycji w wewnętrznej klasyfikacji Leaderboard uzależnionej od aktywności sprzedażowej Agenta (Agent w zależności od miejsca w Leaderboard może otrzymać od 1 do 5 pkt.)
  • subiektywnej oceny Klientów (średnia arytmetyczna ocen) wyrażonej w ramach oceny od 1 do 5 gwiazdek.

Jak mogę ocenić swojego Agenta?


Możesz to zrobić na 2 sposoby:

 

  • rejestrując  się za pomocą Facebooka na stronie www.metrohouse.pl - po zarejestrowaniu się na stronie otrzymasz dostęp do kilku ukrytych funkcji strony oraz otrzymasz możliwość dodawania opinii o Agentach. Możesz się zarejestrować klikając w prawy górny róg (Logowanie/Rejestracja).
  • po otrzymaniu unikalnego linku z systemu CRM z prośbą o ocenę Agenta. Link możesz otrzymać w trakcie współpracy z Agentem, jak również po zakończeniu współpracy.
     

Przeczytaj koniecznie: Polityka Dodawania Opinii o Agentach

 

 

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami lub odwiedź najbliższe biuro Metrohouse.

+48 22 626 pokaż!

Wypełnij poniższy formularz:

Czy ten wpis okazał się przydatny? Udostępnij znajomym


Wyślij wiadomość mailem

Czy ten wpis okazał się przydatny?
Wyślij znajomym!


Wyślij wiadomość mailem

Nasi klienci powiedzieli

"Współpracę z Panią Aleksandrą zawsze cechują profesjonalizm, zaangażowanie, pomoc, zrozumienie potrzeb klienta i wyjście im naprzeciw. Poszukiwanie najemców z pomocą Pani Aleksandry to była czysta przyjemność zakończona sukcesem!"

— Piotr T., Warszawa